Dit kan een paar oorzaken hebben.

Onderstaand een paar oplossingen / controles.

1. Er zit maximaal 1 minuut tussen het invoeren van een activiteit op het dashboard en het verschijnen van een activiteit op de DayClock.

  • even geduld is dus een schone zaak.

2. U ziet een activiteit pas verschijnen binnen het tijd- en datumkader dat u heeft ingegeven.

3. Als u er van overtuigd bent dat u alles goed heeft ingevuld en u ziet nog steeds geen boodschap op uw DayClock verschijnen dan is onderstaand een goede controle om te kijken of het probleem tòch bij uw WiFi zit.

  • neem een smartphone met een Hotspot functie en doe dan het volgende.
  • zet de hotspot aan en noteer het betreffende hotspotnummer.
  • zoek nu op de DayClock onder WiFi naar uw hotspotnaam en selecter deze.
  • neem uw hotspot accountnummer over op uw DayClock en bewaar.
  • Indien uw activiteit nu na maximaal 1 minuut zichtbaar wordt, ligt het dus tòch aan uw WiFi.
  • Zet uw hotspot na deze test weer uit!

4. U heeft uw wachtwoord niet goed ingevuld, d.w.z.

  • hoofdletters, spaties en/of enters gebruikt.
  • u heeft een cijfer of letter bij het invoeren te lang vastgehouden. Dan kan er een ander karakter geplaatst worden.