U ziet na het invoeren van een activiteit het bericht wel op uw dashboard, maar niet op uw DayClock verschijnen.
Dit kan een paar oorzaken hebben.
Onderstaand een paar oplossingen / controles.
1. Er zit maximaal 1 minuut tussen het invoeren van een activiteit op het dashboard en het verschijnen van een activiteit op de DayClock.
- even geduld is dus een schone zaak.
2. U ziet een activiteit pas verschijnen binnen het tijd- en datumkader dat u heeft ingegeven.
3. Als u er van overtuigd bent dat u alles goed heeft ingevuld en u ziet nog steeds geen boodschap op uw DayClock verschijnen dan is onderstaand een goede controle om te kijken of het probleem tòch bij uw WiFi zit.
- neem een smartphone met een Hotspot functie en doe dan het volgende.
- zet de hotspot aan en noteer het betreffende hotspotnummer.
- zoek nu op de DayClock onder WiFi naar uw hotspotnaam en selecter deze.
- neem uw hotspot accountnummer over op uw DayClock en bewaar.
- Indien uw activiteit nu na maximaal 1 minuut zichtbaar wordt, ligt het dus tòch aan uw WiFi.
- Zet uw hotspot na deze test weer uit!
4. U heeft uw wachtwoord niet goed ingevuld, d.w.z.
- hoofdletters, spaties en/of enters gebruikt.
- u heeft een cijfer of letter bij het invoeren te lang vastgehouden. Dan kan er een ander karakter geplaatst worden.