29 januari 2018

DayClock reviews

Eind december 2017 hebben wij aan onze klanten, die al meer dan 2 maanden geleden een DayClock gebruikten, feedback gevraagd.

Allereerst willen wij iedereen bedanken die de moeite genomen heeft om ons feedback te geven. O.b.v. deze feedback kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren! Feedback gaan wij in 2018 structureel aan al onze klanten vragen. Zo’n 6 tot 8 weken na aanschaf wordt per mail een verzoek tot feedback gestuurd. Per kwartaal delen wij via de nieuwsbrief de belangrijkste resultaten en kondigen we aan met welke aanbevelingen we aan de slag gaan.

De belangrijkste resultaten van de eerste 100 dayclock reviews:

– 90 % van onze klanten beveelt DayClocks aan.

DayClocks reviews
– meer dan 75 % van onze klanten geeft aan dat de dementieklok van DayClocks aan de verwachting/boven verwachting voldoet.
(redenen van tevreden klanten: meer structuur voor hun dierbare, de tijdaanduidingen dagdeel en dag, het plezier dat beleefd werd aan foto’s, de reminder mogelijkheid van de berichten, het verbinden van de familie, het gemak voor de mantelzorger, het gebruiksgemak).
– Redenen van de klanten die minder tevreden zijn lagen uiteen; problemen met WiFi, andere verwachtingen van de DayClock, de persoon voor wie het bedoeld, was verslechterde snel, de DayClock werkte niet naar behoren.
– de belangrijkste functionaliteit was voor 50 % de tijdsaanduidingen en voor 50 % agenda- en fotofunctionaliteit.
– ruim 50 % geeft aan DayClocks te kennen via de website/zoeken op internet.

De meest voorkomende tips/opmerkingen welke we kregen (en wat gaan we ermee doen):

– Sommige gebruiksmogelijkheden van de DayClock verdienen meer aandacht/moeten duidelijker worden uitgelegd;
* In elke nieuwsbrief zullen we een thema verduidelijken (waar we regelmatig vragen over krijgen); deze keer het verwijderen van berichten in de DayClocksapp.
– als iemand hulpbehoevender wordt, is het prettig als hij/zij al aan een DayClock gewend is; dan kan de hulpbehoevende er namelijk (door gewoonte) veel langer praktisch plezier van hebben;
* daar gaan we in onze communicatiemiddelen sterker rekening mee houden (zie ook het filmpje “no clocks but DayClocks”.
– qua nieuwe functionaliteiten werd een aantal uiteenlopende zaken genoemd; tevens werd genoemd dqt het goed is om een gebruikerspanel in het leven te roepen over werking en nieuwe functionaliteiten;
* dit vinden wij een goede suggestie en daarom gaan we de komende twee maanden een gebruikerspanel vormgeven; geïnteresseerden kunnen zich hiervoor melden bij: info@dayclocks.nl ovv gebruikerspanel.

Vragen over de DayClock? Neem dan even contact op via onze contactpagina, of bekijk onze producten in de shop.